...och så blev man sjuk...

Typiskt. Efter de 4 första dagarna på jobbet kröp det upp en sjukdom i kroppen igår kväll. Började med hosta på eftermiddagen, senare på kvällen kom nysningar och rinnande näsa. Pappa var snäll och köpta hostmedecin och nässpräy till mig. Sedan när jag skulle sova fick jag otrolig smärta i bröstkorgen och kunde varken sitta eller ligga. Tur som var så hjälpte det med en ipren!
Idag är jag öm i halsen, hostar och har lite ont i kroppen (inte som igår som tur är!) Jag har sluppit feber än så länge också.
 
Typiskt att jag ska bli sjuk nu.. Min söta älskling hade nämligen förberett lite hemma för att fira mig att jag har klarat av min utbildning, men nu kommer jag ingenstans... Ligger hemma i kungsbacka i fotöljen, kurerar mig och Saknar min älskling <3
 
Får hoppas att sjukdomen försvinner över helgen så får jag hälsa på Christopher efter jobbet på måndag nästa vecka eller nått. Jag får hålla tummarna!
 


Kommentarer
Postat av: Stefan

Förkylning hör livet till. Hoppas du har spel så du kan spela. Säkert ngn unge på nya jobbet som smittat dig, ja har hört att skolor kan vara rena viruscentralerna alltså.

Krya på dig!

Själv har jag inte haft en förkylning på över ett år så det är väl dags snart kanske när det kommer ngt tillräckligt nytt virus.

2013-01-18 @ 18:01:11
Postat av: Sofia

Usch vad jobbigt , hoppas det går över snart och att du kryar på dig förut. Kramar.

2013-01-19 @ 12:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: