VIP bio

Förra helgen var jag, Christopher och Mattias på VIP bio och såg den nya Die Hard filmen. Den var faktiskt riktigt bra.
Det bästa var ju själva bioupplevelsen. Först satt vid i en VIP bar där vi fick smaska på godis. Innan vi gick in till biosalongen fanns det dricka och popcorn att ta med sig in som stod färdigt till oss. När vi kom in i salongen satt vi i jätte sköna fotöljer där man kunde luta sig baklänges och bara njuta av filmen. Man satt riktigt skönt där.
Nu kommer man inte kunna gå på vanlig bio igen =P








Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som om ni hade en härlig bioupplevelse. Hoppas det går bra på jobbet. Massor med kramar.

2013-02-24 @ 11:53:47
Postat av: Anna

Jag ska nog försöka gå och se den jag med eftersom jag har sett alla andra Die hard filmerna. VIP biljett låter kul så det får man nog prova på nån gång. Kram

2013-02-24 @ 13:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: