En magbakterie?

Så kom helgen igen och jag var så glad att jag för en gång skull var frisk igen och kände att detta skulle bli en härlig helg tillsammans med min älskling. MEN... på lördag natt hade jag ont i magen, det stack i den och jag mådde illa... Sen på morgonen kräktes jag... Blää!
Jag försökte senare att äta en smörgås men efter ett tag kom den också upp.. Jag tänkte att det var kräksjukan men samtidigt kände jag mig pigg. Hade liksom ingen sjukdomskänsla. Jag fastade resten av dagen och drack bara lite vatten.
Idag verkar det som att min mage har kommit i balans igen. Har kunnat äta en smörgås och oboy till frukost och dessutom lite middag och en clementin utan att något har hänt.
Eftersom att jag bara kräktes 2ggr och jag hela tiden var pigg plus att Christopher inte har blivit smittad så kanske det inte var kräksjukan utan bara någon bakterie jag fått i magen..? Jag får ju hoppas på det i alla fall.
 
Men för att vara på den säkra sidan så jobbar jag inte i morgon eftersom att när man har kräksjukan ska man vara symtomfri i 48 timmar. Nu vill jag inte få några mer sjukdomar tack!
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Får verkligen hoppas att du snart känner dig bra igen och att du slipper åka på nåt mer på väldigt, väldigt lång tid, så du kan jobba som du ska och träffa Christopher så mycket som möjligt . Massor med kramar.

2013-02-04 @ 11:38:58
Postat av: anna

vilken otur du haft hoppas nu verkligen att du får vara frisk och jobba med alla goa ungar. Kramar

2013-02-04 @ 18:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: