Vila i frid Nicklas Hocker

Idag kom beskedet. Nicklas Hocker är död... Hans kropp hittades tidigare idag i fjorden i Kungsbacka.
Jag vet inte riktigt vad jag skall säga... Jag kände honom inte personligen men han har sjungit ihop med Rebecca på Hilmersgården, en dag som hon tyckte var jätte rolig och som hon värderade högt. Nicklas ställde även upp och sjung på Beccas begravning. 
 
Att en kille som verkade så snäll och omtänksam och dessutom hade hela livet framför sig, ska behöva må så dåligt... Det är fruktansvärt.
 
Men jag förstår honom till viss del. Dagens samhälle sätter sådan press och stress på oss alla. Det måste ske en förändring på något sätt..
 
Nicklas och Rebecca, två änglar som får sjunga tillsammans i himelen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är verkligen så chockerande och så sorgligt när en sån tragisk sak händer. Tände ett ljus igår efter att ha sett nyheten och var väldigt ledsen för honom och hans familj. Men mamma och jag tror också att han och Rebecca kommer att sjunga ihop i himlen nu. Kram.

2012-09-24 @ 11:45:30
Postat av: Anna

Jag minns också Niklas från Hilmersgården när han och Rebecca sjöng och även hans fina sång på Rebeccas begravning. Dem två minnerna kommer jag alltid att bära med mig.

2012-09-24 @ 17:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: