Höst

Verkar som att hösten har slagit in nu. Det blåser för fullt ute och är bara 13 grader varmt. Igårkväll spöregnade det... Tråkigt. Det lär bli en deppig höst och vinter i år på grund av den kassa sommaren. Jag och Christopher har inte ens vart i havet och badat i år!!! Känns helt wierd, som om att sommaren aldrig kom.
Hade i alla fall tur att jag fick en fin vecka på Öland =)
 
Den nya kursen fungerar bra hittills, mycket tack vare att jag redan har läst så mycket. Jag behöver alltså inte stressa som en idiot nu i början. Det känns också som att jag kommer kunna ta mig igenom denna kurs också trots att det blir en lite utmanande slutuppgift. Man skall nämligen stå framför halvklass i 20 minuter och muntligt presentera ett utvecklingsarbete + att jag sedan ska stå i centrum 20 minuter till för att få respons. GAGAGOGO! Kommer va sjukt nervös! Tur att jag har lugnande tabletter! haha =D


 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller med om det kassa sommarvädret och tycker det är trist med hösten som börjar komma. Hoppas det går bra med redovisningen och pluggandet. Kram.

2012-09-08 @ 11:41:19
Postat av: Anonym

Jag undrar också vart sommaren tog vägen. Jag har inte heller fått bada ute det är bedrövligt. Många kramar och lycka till med skolarbetet.

2012-09-08 @ 17:51:07
Postat av: Anna

Det är jag som är den anonyma ifall du undrar. Hej svejs från Anna.

2012-09-08 @ 17:52:16
Postat av: Benny

Var dig själv när du framträder inför andra. Det brukar ju fungera bra. Spelar ingen roll hur många som lyssnar.

2012-09-09 @ 00:37:28
URL: http://heliflyg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: