Fik + förkylning

Igår åkte jag och Christopher bort till kungsmässan och käkade grillade skörgåsar på caféet på övervåning och chokladbollar till efterrätt. Mumisgt! Jag hittade ett par gummistövlar att ha på mig ute i regnet. Är trött på att få blöta fötter!


Idag verkar det som om att jag har blivit förkyld. Sitter och nyser och snoret rinner... Typiskt, jag som precis skulle ha igång träningen. Får väl bli en kort paus nu tills förkylningen försvinner.
Pepsi sitter med mig nu och tittar på föreläsning =P




Kommentarer
Postat av: Stefan L

Jomen, han kan säkert hjälpa dig å göra frågorna sen.

Jaha, alla blir förkylda, men inte jag. hihi.

2012-09-12 @ 17:48:15
Postat av: Benny

Tråkigt med förkyldning. För hård start på träningen?
Trodde att katten lekte med musen :)

2012-09-12 @ 19:42:57
URL: http://heliflyg.blogg.se
Postat av: Sofia

Hoppas förkylningen går över snart, så det inte blir en sån irriterande långvarig som man åker på ibland.Hoppas plugget går bra. Kram.

2012-09-13 @ 11:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: