Plugg

Denna helg består av mycket plugg. Skriver på mitt utvecklingsarbete som jag håller på med. Har fått det mesta nedskrivet nu och det är skönt. Dock blir jag fortfarande nervös inför den muntliga redovisningen där jag ska stå och prata inför alla i 20 minuter. Men men, det går väl säkert bra antar jag.
 
Jag kan verkligen inte fatta att det bara är 3 månader kvar nu på utbildningen. Så ofattbart och så härligt! Jag är jätte nöjd med mig själv att jag valde denna utbildning och att jag har lyckats ta mig igenom alla moment hittills. Kan inget annat än att LE =D
 
Hoppas att ni alla får en trevlig helg!
Jag har pluggat färdigt för denna dagen i alla fall så nu skall jag njuta resten av denna lördag =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till med pluggandet, säker på att din redovisning kommer gå jättebra. Men det är väl skönt att ha lite ledigt emellanåt också förstås.Kram.

2012-10-21 @ 12:32:40
Postat av: Anna

Tänk att snart är du färdigutbildad. måste kännas otroligt skönt. Den muntliga redovisningen kommer att gå jättebra det är jag säker på. Lycka till på antällningsintervjun som du ska gå på

2012-10-21 @ 16:53:16
Postat av: Benny

Den muntliga delen kommer att gå bra. Tänk bara på att ta pauser och inte bara rabbla på.

2012-10-21 @ 22:17:30
URL: http://heliflyg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: