Dålig uppdatering

Jag har så mycket att göra nu. Jag och Jessica håller för fullt på med C-uppsatsen och det är mycket som skall göras. Har precis transkiberat en intervju på en halvtimma och det resulterade i 6 sidor text... Segt var det att gå igenom allt det men nu är det gjort =)
Jag har i princip ingen ledighet alls nu. Trots att det är helg så gäller det att jobba med C-uppsatsen på något form av vis, exempel läsa någon text osv.
 
Förhoppningsvis är vi klara innan jul så vi kan få lite längre julledighet.
 
När det gäller träning så hade jag halkat efter lite med det och gick upp något kilo, men nu har jag kommit igång igen med dansträning och har nu gått ner 1 kilo första veckan. Jag väger 61,5 nu men vill ner till 58.
 
Det var en liten uppdatering från mig!
 
 


Kommentarer
Postat av: Stefan

Jo klart man måste skriva mkt i sin blogg juh, sådeså.

Det är en fördel att ni är två, då kan man pusha varandra.

2012-11-18 @ 18:25:48
Postat av: Sofia

Förstår att det måste vara mycket arbete med en C-uppsats. Hoppas det går bra , det här sista du har kvar på pluggandet. Kramar.

2012-11-20 @ 12:10:24
Postat av: Anna

kämpa på med pluggandet, tänk på att du snart är klar.
Kramar från mig.

2012-11-20 @ 18:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: