Långhelg + Sega Bass Fishing

Då vart det långhelg nu då. Riktigt skönt!
Skall koppla av och försöka börja titta på hemtentan som ska in den 5 juni.

På lördag skall jag gå Tappa vandringen i Varberg med Anita så jag hoppas att det blir fint väder så vi kan få en riktigt skön 11 km promenad =)

Har inte så mycket mer att skriva just nu. Jag mumsar på lite Never stop (det är ju lill-lördag) och ja, det är typ det jag gör =P

Jag blev nu sugen på att spela Sega Bass Fishing nu! Det är jätte kul! Det är ett gammalt Dreamcast spel där man använder en kontroll som är som ett fiskespö och fiskar aborrar. Kan sitta med det hur länge som helst. Man försöker alltid fånga de största fiskarna.






Kommentarer
Postat av: Benny

Har ni ätit fisk idag? Ha ha.

Rebecca har namnsdag idag ;)

2012-05-17 @ 18:09:44
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas det går bra med plugget och att du har roligt med speleT. Lycka till med tentan och promenaden på lördag. Kramar.

2012-05-18 @ 11:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: