Här var det tyst...

Det har inte blivit så mycket skrivande här den senaste tiden. Fast det är egentligen inte så konstigt eftersom att nu är det sista veckan i skolan innan sommaren och det är en större "redovisning" eller vad man skall kalla det för som skall pågå onsdag, torsdag och fredag ute på en förskola vid östra sjukhuset. Vi är helt klara med alla förberedelser och imorgon är det bara att tuta och köra. Skall upp klockan 5 i morgon, kommer bli tufft att gå upp så tidigt men men..

Efter denna redovisning är det bara en hemtenta kvar också sedan är allt fixat och klart. Sen är det bara en endaste termin kvar innan jag är utbildad förskolelärare =)

Studentfirande var på gång i gbg idag. När jag gick ner till korsvägen kom det studentflak åkande. Först kände jag en härlig känsla,  men sedan började jag tänka på att de är lika gamla som min syster hade varit nu. Hon skulle ha tagit studenten i år. När dessa tankar satte igång fick jag en klump i halsen och började ignorera de glada studenterna. Önskar att jag hade fått stå och fira min syster när hon går ut som en student...


Kommentarer
Postat av: Stefan L

Det borde du ha fått, livet är orättvist. Komihåg att du får vara arg.



Bra de tar sig med studierna iaf. Ja jag ska upp kl 6 så då har ja sovmorgon jämfört med dig då. ;)



2012-05-29 @ 21:22:05
Postat av: Anna

Jag önskar också att du skulle fått fira Rebeccas student,men livet är inte rättvist. Lycka till med skolarbetet och tenta.Kramar i massor

2012-05-30 @ 09:40:20
Postat av: Sofia

Jag önskar också att Rebecca skulle fått ta studenten och njuta av en sån härlig dag. Men som sagt så är livet orättvist . Tänker på dig och familjen. Lycka till med plugget. Kramar.

2012-05-30 @ 10:53:57
Postat av: Benny

Helt plötsligt blir man påmind när man minsta anar det. Klump i halsen blir det i morgon när jag ska på första begravningen efter Rebecca. Hoppas att hemtentan går bra.

2012-05-31 @ 21:44:40
URL: http://heliflyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: