Älgbesök igen =)

Först vill jag bara säga GRATTIS till PAPPA som lyckades ta sig runt göteborgsvarvet idag. En applåd till dig =)

Sedan vill jag berätta att vi hade älgbesök idag igen i ca en timma. Det var samma älg som sist och hon vandrade runt både på framsidan av lägenheten och på baksidan. Tillsist kom det en sån där jaktansvarig med hundar i ett försök att skrämma bort älgen upp till skogen. Vet ej hur det gick med det, men jag hoppas att de kan få älgen att stanna där uppe för om den går ner till området hela tiden kanske de väljer att skjuta den och då blir jag arg och ledsen. Stackars älgen skall inte få skit för att vi människor hugger ner deras skog och bygger hus där älgarna bor...

Tyckte det var kul när grannen kom ut med en varning för älgen skylt =P




Christopher hade lite kul och redigerade om en älgbild =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att ni fick besök av älgen igen.Ni blev inte sugna på älgstek? kram

2012-05-14 @ 10:18:54
Postat av: Sofia

Det var bra av din pappa. Kul att älgen kom på besök igen, men det vore väl synd om den måsts skjutas. Hoppas den kan stanna däruppe istället. Kramar.

2012-05-14 @ 11:49:50
Postat av: Stefan L

Svårt de där med älgen alltså, hoppas den har vett å hålla sig borta den kraken.

2012-05-14 @ 21:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: