Trött

Idag är jag mycket trött. Har gått upp halv 7 två dagar i rad och jag blir väldigt seg då. Imorgon blir det i alla fall lite sovmorgon för då skall jag upp klockan 8.

Jag håller igång min träning ordentligt i alla fall. Tränar 4 ggr i veckan med hjälp av ett träningsspel till wii (EA sports active 2). Jag gör olika övningar i ca 30 minuter sedan är jag ett svettberg som är helt slut. Det som är extra roligt är att Christopher kan stå bredvid mig i rummet och göra övningarna tillsammans med mig. Det blir då roligare och jag blir mer motiverad. Ett hett tips till er som vill träna hemma, precis som jag =)
Här nedan ser ni bilder på spelet:



Kommentarer
Postat av: Stefan L

De där Wii e de enda som fått mig att faktiskt äverväga att äga ett tvspel. För träningsgrejerna alltså.



Men man skulle ha ngt där man svingar ett svärd.

2012-03-15 @ 22:15:01
Postat av: Sofia

Hoppas det går bra med pluggandet och träningen då. Kramar.

2012-03-16 @ 11:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: