Torsdag

Imorgon skall jag hämta mina nya glasögon efter skolan =) Skall bli kul att se hur dem ser ut för jag har mer eller mindre glömt av det. Dock fick dom för små "skalvar" eller vad de heter så jag skall komma tillbaka någon gång nästa vecka när de fått in de nya och byta dem. Det går på ca en timma så det är ju inte så farligt. I helgen kommer det alltså bli bluray tittande =D Jag tar ju alltid av mig linserna på kvällen och då kan jag ju inte se bluraykvalitén eftersom att jag inte ser något i de gamla glasögonen =P

Så imån har jag Rytmik, Gitarr och sedan åker jag till kba och hämtar mina brillor =) Skönt att ha något att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: Stefan L

När jag såg din post kom jag på att jag själv måste ta ut mina månadslinser, har haft dom inne några dagar för länge...

2012-03-08 @ 22:09:41
Postat av: Benny

Spela på skoltid, hämta glasögon och sedan se bra på TV:n. Det låter som en bra dag.

2012-03-08 @ 22:28:22
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Låter som en ganska trevlig dag. Hoppas det går bra med plugget. Kramar.

2012-03-09 @ 12:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: