Linslusar


Jag och Anita fastnade på bild denna gången igen på tappa vandringen =) I år syns vi tydligare än sist =P Vi såg att fotografen satt där bakom hörnet och fotade =P

Jag lämnade in min hemtenta i måndagskväll så nu är jag färdig med skolan denna termin. Riktigt skönt! Får bara hålla tummarna att jag blir godkänd på tentan =P

Igår var vi och firade Jennie som tog studenten igår. Grattis till både dig och din syster som tog studenten samma dag. Kändes skönt att få hänga med på hennes student och följa henne eftersom att hon var Rebeccas bästa vän. Vi valde dock att inte gå till skolan och titta på när hon gick ut för det hade nog blivit för jobbigt att se alla glada studenter som skulle vart Becca...


Kommentarer
Postat av: Benny

Linslusar :)

2012-06-06 @ 22:22:00
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Stefan L

Klart du får godkänt.



Vissa lyckas alltid fastna på bild. Jag är expert på att undvika att bli fotad.

2012-06-07 @ 01:16:04
Postat av: Sofia

Du får säkert godkänt, så duktig som du är. Kram.

2012-06-07 @ 13:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: