Uppdatering

Har varit dålig på att uppdatera det senaste men så blir det. Jag jobbar ju och så fort jag är ledig passar jag på att umgås med Christopher. Känns konstigt att vara så mycket borta från varandra hela tiden. Men jag är ledig fredag-söndag denna vecka så då skall jag njuta av att vara med min älskling =) Hoppas att det blir fint väder så vi kan gå upp och spela basket. Vi gjorde det förra veckan och det var jätte kul. Det var så länge sen vi gjorde det så nu var det dags igen.
 
Annars går det bra på jobbet, igår jobbade jag ett 10-timmars pass och eftersom att det var söndag så blir det goa pengar =) Idag börjar jag klockan 3 så nu svansar jag runt efter pappa i brist på annat att göra =P hihi


Kommentarer
Postat av: Benny

Alltid trevligt att ha dig svansandes...

2012-07-09 @ 14:58:45
URL: http://heliflyg.blogg.se
Postat av: Stefan L

Man får ju uppdatera när man hinner. Så de e lugnt. Inga tokiga kunder i affären då?

2012-07-09 @ 19:57:33
Postat av: Sofia

Hoppas det går bra med jobbandet. Kramar.

2012-07-10 @ 11:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: