Uppdatering

Vill bara tala om att vi har skickat in uppsatsen nu till vår handledare. Hon skall gå igenom den en sista gång nu innan vi skickar in den på riktigt. Nu har jag alltså det lite ledigt innan jul och det är skönt. Jag kan ta det lugnt och ladda upp batterierna.
 
Och för er som undrar så är det lika deppigt att fira jul i år igen. Jag tycker att det kan vara mysigt med jul och få julkänsla ibland. Men det känns ändå som om att jag vill lägga mig under en sten och vänta ut julen. Julen kan aldrig bli lika bra som när Becca fortfarande fanns. Hon  fattas... 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad bra att du äntligen lämnat in uppsatsen och kan ta det lite lugnt nu. Självklart blir ju inte julen detsamma utan Rebecca, jag saknar henne också så himla mycket. Och ni stod ju varandra så nära , så det är inte konstigt att du saknar henne så mycket. Massor med kramar.

2012-12-20 @ 12:07:20
Postat av: Anna

skönt att höra att du är klar med uppsatsen. Jag förstår hur mycket du måste sakna Becca nu när det snart är jul igen. Jag känner att även om vi blir en massa människor på julafton så kommer det ändå att saknas en person. Nämligen Rebecca, vi får väl blanda hennes specialdrink för att hedra henne. Kramar.

2012-12-20 @ 17:25:56
Postat av: Stefan

Många kramar!

2012-12-20 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: