Snö och Plugg

Härligt med all snö ute. Det är så mysigt att gå i all snö och att ha mössa och vantar och kura ihop sig i filtar och tända ljus. MYS PYS.
Och trots snön har jag ändå lyckats vara i tid till skolan, ett Mirakel =P
Dock var tåget sent igår när jag skulle hem...
 
Just nu sitter jag på Artisten och jobbar med C-uppsatsen med Jessica. Vi håller på att gå igenom intervjuerna som vi har gjort de senaste veckorna. Det går framåt hela tiden med vårt arbete och det känns gött!
 
Det är mörkt ute nu så jag är väldigt trött på morgona men jag piggas upp med att få öppna min chokladkalender varje morgon. En liten sockerkick som start på dagen =P
 


Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja, jo, snö avnjutes bäst inomhus. ;)

2012-12-04 @ 21:32:48
Postat av: Sofia

Lagom med snö är bara fint , även om det kan ge vissa irritationsmoment med trafikstörningar och halka . Men skulle det bli som för ett par år sen så är jag inte så jätteglad över det. Lycka till med c-uppsatsen och allt. Jag har också en chokladkalender som jag öppnar varje morgon :D Massor med kramar.

2012-12-05 @ 11:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: