Mysteriet på Greveholm

Som ni alla vet så är årets julkalender en ny version av den gamla Mysteriet på Greveholm från 1996. Jag minns att jag älskade den när den gick. Jag var bara 6 år då och gick första året i skolan så jag minns inte alla detaljer från den så bra. Därför bestämde jag mig för att först titta på den gamla julkalendern från 1996 innan jag ser den nya. Jag har nu hunnit se 10 avsnitt av den och minnena kommer tillbaka. Den är lika bra nu som jag tyckte då.
 
När jag har tittat färdigt på den så skall jag självklart kolla på den nya från i år.
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Visst är den lite speciell bland alla julkalendrar som har varit på tv genom åren . Hoppas det går bra med det sista pluggandet . kram.

2012-12-14 @ 11:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: