Christophers film blir TV reklam

Har en rolig nyhet att berätta. Christopher filmade tre stycken BMW reklamfilmer för Bilia Group Göteborg och Kungsbacka. Dessa filmer kunde man se om man scannade QR koden i GP.
Men nu har de bestämt sig för att två av filmerna skall bli reklam på TV. Detta blir första gången som Christopher har gjort en film som hamnar på tv. Jag blir så stolt över min älskling <3
Reklamerna kommer att börja gå den 31 december. Så om ni ser någon reklamfilm med dessa bilar här nedanför så är det min älskling som har gjort dem =)


Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

Passar på att lämna en julhälsning till er alla och önskar er en God Jul och Gott Nytt År!!!!!
Rebecca har jag ofta i mina tankar..........så fin ängel........hoppas hon är med vår Mattias nu........
Kram/Elisabet

Svar: Tack så mycket och God jul och Gott nytt år på dig med!Rebecca och Mattias kanske kan fira jul tillsammans där uppe =)
Kram!
Annika

2012-12-22 @ 15:15:27
Postat av: Sofia

Vad kul för Christopher, gratta honom från mig . Ska hålla utkik efter reklamfilmen. Kram.

2012-12-23 @ 11:16:15
Postat av: Gunnel L

MEN så ROLIG nyhet...Grattis till fina duktige älskling Hälsa så gott
Varm kram

2012-12-25 @ 15:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: