22 år imorgon!

Imorgon, den 14 Augusti fyller jag hela 22 år. Man börjar bli gammal... eller inte =P
Jag jobbar imorgon till 20:00 så Christopher har istället firat mig nu i lördags som ni kan se på bilderna nedan. Jag fick fin-fina presenter =) Undrar om jag vart extra snäll i år eftersom att jag fick så många paket? =) I paketen var det grymma spel och en trådlös högtalare till min Nokia N9 =D TACK ÄLSKLING <3
Senare på kvällen gick vi ut och tittade på stjärnfallen.
På onsdag skall jag bli firad av mina föräldrar =)
 
Jag kommer inte att ha något kalas i år igen, känner inte för det.
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som du hade en trevlig dag i lördags. Grattis på födelsedagen idag och hoppas du får en trevlig dag imorgon med föräldrarna. Kramar.

2012-08-14 @ 11:42:46
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen. Jag förstår om du inte känner
för att ha nåt kalas.Hoppas att du får ett trevligt firande med mamma och pappa.Massor av kramar från mig till dig på din födelsedag.

2012-08-14 @ 17:25:47
Postat av: Benny

Grattis

2012-08-14 @ 20:23:01
URL: http://heliflyg.blogg.se
Postat av: Stefan L

Grattis!

2012-08-14 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: