PÅSKEN 2012

Lång ledighet denna påsk, 6 dagar om jag räknar in de två inläsningsdagarna =) Riktigt skönt. Jag inledde påsken på onsdag genom att äta godis och på torsdag kväll kokade jag två ägg till mig och åt som kvällsmat.

På långfredagen åkte vi till farmor som vi brukar göra. Där fick vi äta kyckling med potatisgratäng. MUMS!

Som ni kanske redan har sett på pappas blogg så hade vi snöoväder hos farmor. Gräset blev vitt.

Jag sov hemma i kungsbacka fredag till lördag för på lördagen var vi bjudna på middag hos mormor & mofar. Där blev det lax, klyftpotatis, ägg, köttbullar mm. =)
Hemma i kungsbacka hade en påskhare varit inne i mitt rum och lämnat en avbild av sig själv. Det var uppskattat =D

På fredagskvällen åkte jag och pappa upp till Becca och tände ljus.

Avslutar påsken med en bild på Zingo


Kommentarer
Postat av: Stefan L

Jag tror Zingo vet vem som lämnade påskharen...

2012-04-10 @ 20:27:24
Postat av: Sofia

Hoppas det går bra med plugget. Fina bilder . Kram.

2012-04-11 @ 12:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: