Härliga sol

Äntligen har den härliga solen tittat fram ordentligt. Jag har längtat så länge efter sol och värme. Kanske man borde flytta till ett varmt land så man får värme varje dag?
Igår var det meningen att jag skulle åka till Liseberg, men hon jag skulle gå med blev sjuk så vi fick ställa in det. Då ringde jag hem till mamma och pappa och frågade om någon ville hänga med mig till kungsmässan och köpa skor. Pappa följde med och det blev både han och jag som köpte skor, lika dana också, fast olika färger =)
Sedan fick jag äta grillat med mamma och pappa och det var riktigt gott! Dock tror jag pappa får tänka om lite. När köttet var färdigt la han det på en tallrik och för att köttet skulle hålla sig varmt la han tallriken på grillen och det var ju inte så smart som ni kan se på bilderna nedan...


Idag har det varit en lugn dag. Sov ut och gick upp vid 1, åt frukost, sedan var jag ute i solen och njöt av vädret och tog kort på katterna. Sedan gick jag in och tränade en timma och så har dagen fortsatt vara lugn.



Kommentarer
Postat av: Benny

Vad härligt för katterna att få vara ute i solen. Ser riktigt härligt ut. Fatet har jag inga kommentarer om :)

2012-04-29 @ 21:07:45
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken osis att det inte blev nåt Liseberg för dig.

Otur med tallriken.Hoppas att allt är bra med dig.

Kramar

2012-04-30 @ 08:18:46
Postat av: Sofia

Fina bilder på katterna i solen . Hoppas du kommer till Liseberg snart ändå. Synd på tallriken, hoppas det går bra med pluggandet och allt. Kramar.

2012-04-30 @ 12:01:37
Postat av: Sara Forsberg

Om du drar till Liseberg på fredag istället så får du träffa mig! :D Härligt det ser ut med katterna ute i solen :)

2012-04-30 @ 16:34:29
URL: http://forsbergforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: