Texmex-smörgås

Får börja inlägget med att gratta min kusin Robin som äntligen har fått sitt körkort, grymt jobbat av dig! Blev så glad när du ringde och berättade det =)

Idag är det fredag. Har faktiskt tagit det lugn idag och jag och Christopher åkte till kungsbacka för att handla mat. Innan vi handlade åkte vi hem till mig för jag skulle kolla upp lite gammal kurslitteratur osv. Medan jag gjorde detta städade Christopher mitt rum. Han e för go han =) Han tyckte att jag hade stökigt, och det var det faktiskt. *Skäms... =)* Men nu är det fint och städat, tack vare min snälla pojkvän <3

Efter den lilla städrundan tänkte jag och Christopher åka och handla mat men vi kände oss då väldigt hungriga och då beslöt vi oss att äta en texmex-smörgås på kungsmässan med mamma och pappa. Snälla pappa bjöd oss. Tack så mycket, det var jätte gott =D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul för Robin, verkligen kul. Låter som ni hade en bra dag . Kramar.

2011-09-24 @ 11:35:29
Postat av: Anna

Visst är det kul att Robin klarade sitt körkort.Hoppas allt är bra med dig Annika och att det går bra med skolan.Hoppas att vi snart ses,många kramar. Hälsa Christopher.

2011-09-24 @ 11:37:11
Postat av: Anki

Jag vet att jag har varit dålig på att kommentera det sista här på din blogg, man jag är här varje dag och kikar in om du skrivit något nytt. Tusen kramar teskedsmoster.

2011-09-24 @ 13:16:06
URL: http://tankesymfoni.blogspot.se
Postat av: Camilla

Å vad gott det lät med texmex smörgås! Kramar från skåne

2011-09-25 @ 17:58:08
URL: http://dagfordagmedmilla.blogg.se/
Postat av: Vintermiraklet

tackar / Robin =)

2011-09-26 @ 12:00:29
URL: http://vintermiraklet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: