Hjärtat


Denna bild är tagen hösten 2007 när jag och Christopher gick på gymnasiet. Nu 4 år senare är vi fortfarande tillsammans. På dessa år har vi gått igenom så mycket, allt mellan himmel och jord. Jag tror aldrig att jag hade klarat mig igenom allt utan min Christopher. Jag är så otroligt tacksam över att jag har honom. Han kan få världens sämsta dag att bli bra igen. Han vet precis hur man gör mig lycklig och jag älskar honom för det. Tack Christopher, mitt hjärta, för allt du gör för mig och att du finns kvar i mitt liv. Jag älskar dig, alltid <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vackert skrivet. Det är verkligen bra att du har en så fin kille. Massor med kramar.

2011-10-22 @ 11:44:24
Postat av: Anki

Ja du Annika du har verkligenhaft tur. Kram

2011-10-22 @ 13:17:01
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: Stefan L

Vad bra med en bra kille.

2011-10-22 @ 22:13:06
Postat av: Gunnel L

Jag har inte träffat Christer IRL men jag tror att jag skulle tycka om honom väldigt mycket..litar HELT på ditt omdöme och beskrivningen av honom...ler.....MEN, om jag skall vara mer allvarlig så säger jag, han har även haft tur som fått en sådan underbar tjejsom du är. Glad att ni träffades och att det blev ni två. Fortsätt och ha så här fint med varandra ! LOVE !

Varm kram till er båda

2011-10-23 @ 18:43:02
Postat av: Benny

Som prästen bukar säga vid giftemål. Att dela glädje och sorg med dig. Det är underbart att ni trivs så bra ihop.

2011-10-23 @ 22:31:49
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har verkligen hittat en toppenkille som har funnits där för dig hela tiden.Såna killar är guld värda.Kramar till er båda.

2011-10-24 @ 10:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: