Helgen

Jag och Christopher sov hemma i kungsbacka Fredag till Lördag. På kvällen tittade vi på film i Beccas rum och vi sov i hennes bäddsoffa, den var ju Christophers innan så vi är vana att sova i den. Kändes lite skumt dock att sova i Beccas rum. Jag undrade vart hon var någonstans..
På Lördagen var det soligt ett bra tag på eftermiddagen så jag och Christopher tog långboardarna upp till Becca och tände ett ljus, efter det fortsatte vi mot kungsmässan. Det var skönt att åka långboard dit men vi blev väldigt varma så vi gick in på ica för att kyla av oss lite vid frysdiskarna innan vi åt en grillad texmex smörgås på caféet på övervången.
När vi hade ätit färdigt ringde pappa och sa att han var på kungs han med och han frågade om vi ville ha skjuts hem för då drog det ett litet åskmoln in. Tur för mig och Christopher att pappa var på kungs.
När jag och Christopher åkte tillbaks till Lindome var det soligt i kungsbacka och ju närmre vi kom Lindome ju mer regnade det och när vi var framme på parkeringen satt vi där i bilen i en halvtimma och väntade på att regnet skulle upphöra. Tillslutkom vi infrån regnet.


Kommentarer
Postat av: Stefan L

Jo det tar nog lång tid innan ni vänjer er vid detta otänkbara. Bra att ni fick besökt platsen iaf.



Det är nog många som tar en extra sväng på Ica när det är varmt ute. I fredags svettades jag som en gris men det blev väldigt svalt när ja kom in på ica maxi i torslanda.



Ha de bra.

2011-07-24 @ 21:48:39
Postat av: Sofia

Det är bra att du har Christopher . Tänker på er alla. Kramar.

2011-07-25 @ 11:25:35
Postat av: Anna

Jag förstår att det måste kännas konstigt,för mig känns det som att jag skulle kunna träffa på Rebecca när som helst,men jag vet ju att det är omöjligt.Många kramar till er.

2011-07-26 @ 11:29:56
Postat av: camilla

Är säker på att Becca är med dig på ett eller annat sätt. Har glömt att svara dig men nej han vill du ska ha det! Sköt om er! Stor skånekram!

2011-07-28 @ 18:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: