Second day

Andra dagen på praktiken är över och jag måste säga att denna dagen har känts bättre än förra. Jag är fortfarande stressad för allt som har med skolan att göra, men den feedback man får av barnen på dagis kan förhoppningsvis vara det som får mig att orka kämpa vidare. Att veta att jag en dag kommer få jobba på ett dagis med en massa härliga ungar gör det nog värt att fortsätta studierna. Det är jobbigt som satan, men jag tänker inte ge upp riktigt än.

Nu sitter jag hemma hos Christopher och väntar på att han skall komma hem. Han har varit iväg och filmat hela eftermiddagen så jag har passat på att åka hem till kungsbacka för att slå in presenter till honom och min syster. Han fyller år på torsdag nämligen och min syster fyller år på söndag. Och inte nog med det så fyller även min kusin år på onsdag nästa vecka så det blir många man ska gratulera nu framöver =)


Kommentarer
Postat av: Anki

Du kommer att vara en underbar person när du jobbar med ungar! Ja jag vill ha fler sådana drömmar....:)

2010-09-28 @ 23:55:18
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: