JAG ÄLSKAR MIN KURS

Jag måste bara säga att även om det är stressigt för mig med allt just nu så läser jag en väldigt rolig kurs. Det är den bästa kursen hittills och den har bara innehållit roliga och bra saker att ha med sig i bagaget när man skall bli förskolelärare.

Vi har hittills haft rytmik och afrikansk dans. Vi har spelat på afrikanska trummor, dragspel, gitarr och ukulele. Allt detta har varit jätte roligt att göra. Jag kommer förmodligen även att köpa mig en ukulele eftersom att det är en kul grej att ha och den är lätt att ha med sig osv.

Idag sover jag hemma i Kungsbacka för jag skall scanna in massa litteratur till kursen. Detta på grund av att jag kan inte låna böckerna hur länge som helst och det är ofta andra som har bokat böckerna efter mig så därför scannar jag in dem så jag slipper köpa dem. Har ju absolut inte råd med det. Jag har scannat in 2 böcker idag och mellan de böckerna tog jag en paus och övade på att spela gitarr. =)

Nu skall jag nog gå och lägga mig. God natt!


Kommentarer
Postat av: Stefan L

Va bra kurs! :)

2011-04-01 @ 09:10:01
Postat av: Ida

fett coolt att kunna spela dragspel :)

2011-04-01 @ 16:20:43
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: