Härlig start på VFU... eller?

Idag har jag påbörjat min sista VFU (praktik) på förskolan. Jag har sett fram emot detta för det är så kul att träffa alla barnen och pedagogerna. Jag skall ha sångsamlingar med barnen och det tycker jag är riktigt roligt.
 
Dock när jag kom dit idag på morgonen möttes jag av att förskolan är drabbad av magsjuka... Härligt! Det är bara att hålla tummarna och hoppas på att jag inte åker på det. Ni får önska mig lycka till =P
 
Eftersom att det nu är min sista VFU så får jag försöka vara med på allt möjligt som man vill kunna innan man börjar jobba. Jag skall bland annat på föräldramötet på måndag för att se hur ett sådant går till för snart är det ju jag själv som håller i sådant.
 
Aja, det var allt från mig för tillfället. Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Stefan L

Tja, magsjuka är väl en av de saker som ingår i ditt yrke.

Heey, se de från de positiva, man går ner i vikt när man har magsjuka så då e de lättare å hålla vikten. ;)

2012-09-26 @ 22:43:50
Postat av: Sofia

Hoppas du slipper magsjukan och att det går bra med plugget, och att du har lite roligt den här sista gången. Kram.

2012-09-27 @ 12:04:17
Postat av: anna

Jag hoppas att du slipper åka på magsjuka för det ju inte så kul. Ett barn kräktes på min förskola nu i veckan och då tänkte jag som du bara man slipper detta och det har jag gjort.

2012-09-27 @ 17:15:19
Postat av: Benny

Det med föräldrarmöte tror jag att du tar med lättnad. Du har ju erfarenhet om hur det är att förlora en syster, och hur det är för dina föräldrar... Jag tror att om det är någon som kan ge hjälp, så är det du. Lycka till.

2012-09-29 @ 00:50:07
URL: http://heliflyg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: