Depp

Det har varit svårt att känna någon ork denna vecka. Först sov jag dåligt i början av veckan och nu finns det bara ingen ork till att vara pigg och allert. Fastän jag sovit länge idag så finner jag ingen ork. Idag hoppade jag över bilden och imån tänker jag bara gå på eftermiddagslektionen, så får jag sova ut imån med.

Jag vilar alltså ut mig denna vecka så jag kan köra på fullt ös de sista veckorna innan kursen slutar. Jag vill ju kunna vara på topp när vi skall genomföra våran upplevelsevandring med barn på en förskola =)

Är trött på att vara orkeslös. Men så är det väl när man sörjer...


Kommentarer
Postat av: Gunnel aronsson

Hej lilla gumman ta det lugnt och vila vet att det är jobbigt just nu .Ta det lugnt

2012-05-11 @ 06:20:13
Postat av: Stefan L

Många kramar, klart du ska ta de lugnt å vila lite.

2012-05-11 @ 11:17:21
Postat av: Sofia

Det är inte konstigt att det är tufft just nu. Därför är det helt naturligt och bra om du tar det lite lugnt och så. Tänker på dig och familjen. Kramar.

2012-05-11 @ 12:03:03
Postat av: Benny

Kör med sömntabletter för att kunna sova. Hoppas att du får sova i helgen när pressen inte är lika stor att du måste somna.

2012-05-11 @ 17:48:50
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Anki

Tänker på dej hjärtat och förstår att det är svårt! KRAM

2012-05-13 @ 22:56:20
URL: http://tumanhand.blogspot.se/
Postat av: Sara Forsberg

Kämpa på! Men glöm inte heller att det är okej att vila och att vara ledsen.

2012-05-14 @ 06:56:57
URL: http://www.saraforsberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: