Helgen

I lördags fick jag äntligen sova ut efter en trött vecka. Jätte skönt =) På eftermiddagen åkte jag hem till Kungsbacka och hade en myslördag med mina föräldrar. Sov hemma för på söndag skulle jag hjälpa mormor med att städa i hennes gamla lägenhet. Hon håller nämligen på att flytta. Det kändes konstigt att se den lägenheten tom, jag menar, mormor och morfar har bott där hela tiden som jag har levt så det kommer kännas konstigt att inte åka dit längre. Det finns sjukt många minnen där ifrån.

När vi hade städat ett par timmar tog vi oss till deras nya lägenhet och käkade familjepizza. Jag tycker att deras nya lägenhet var mysig men det kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig att åka dit istället. Vem vet? Kanske jag går fel någon gång? =P


Kommentarer
Postat av: Stefan L

Tur att du inte går i sömnen kanske. ;)

2012-03-19 @ 20:59:09
Postat av: Anna

Jag håller med dig, det dröjer nog ett tag innan man har vant sig att dem bor därborta. Kramar

2012-03-20 @ 09:57:12
Postat av: Sofia

Precis som mamma och dig så tcker jag att det känns konstigt att de flyttar efter alla dessa år , och se hur tom lägenheten är. Men man vänjer väl sig så småningom och det är en fin lägenhet de flyttar till.Hoppas pluggandet går bra. Kramar.

2012-03-20 @ 10:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: