Dåligt väder men glad nyhet

Jag har jobbat idag igen. Det är ju inget fel att tjäna lite pengar när det ändå bara regnar och regnar hela tiden, varje dag... Hoppas bara att det inte regnar på mig när jag cyklar till jobbet imån. VIll inte bli blöt.
 
Denna vecka som kommer nu jobbar jag mån, tis, tors, fre om någon undrar =)
 
Jag har en glad nyhet som jag glömt att berätta. Jag har fått reda på att jag är godkänd på min hemtenta jag gjorde vilket innebär att jag är godkänd i kursen =) Skönt det! Nu åtestår bara en termin, dock den tuffaste. Men om jag har klarat mig de senaste tre åren borde jag klara det också.
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till med jobbandet. Vad bra att du klarade tentan , men du klarar säkert sista terminen jättebra också. Kramar.

2012-06-25 @ 12:48:41
Postat av: Anna

Grattis till att du klarade tentan. Jag tänkte på dig på midsommarafton när jag var hos mormor och
åt den goda Pavlovatårtan som du gillar. Kramar

2012-06-25 @ 13:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: