Bowling med farsan

I lördags var jag och spelade bowling med farsan. Jag älskar att spela bowling. Riktigt kul! De har gjort om i bowlinghallen i kungsbacka, ser helt annorlund och snyggare ut.

Farsan är redo!

Vid halv 5 satte de på disco bowling fastän det inte skulle börja förren 5

Jag vann första ronden, sedan vann pappa de andra två.

På söndagen körde jag Christo till hans extrajobb. Jag fick då testa att köra hans mamma nya volvo s40. Det kändes som att man flög när man körde den. Bästa körkänslan jag har känt!

Efter jobbet åkte vi hem och spelade Gears of war tillsammans på två olika skärmar. Christopher skulle vara lite high-tech och satte på sig sina 3D glasögon som han fick av Panasonic för att han har köpt deras 3D tv. Det ser jätte häftigt ut att spela i 3D.

Avslutar inlägget med 2 bilder på Zingo vid matbordet. Den första är tagen när han är kattunge och den andra för några dagar sedan. Han är alltid hungrig den katten =)




Kommentarer
Postat av: Stefan

Det ser ut som om han verkligen lurpassar på maten.

2011-10-25 @ 09:14:14
Postat av: Sofia

Hoppas det var kul med bowlingen och allt. Zingo ser ut som han sitter ut och lurar där vid bordet. Hoppas plugget går bra. Massor med kramar.

2011-10-25 @ 12:02:57
Postat av: Anna

Kul att höra att du var och bowla med pappa. Hoppas du vinner över honom nästa gång.Kram

2011-10-25 @ 13:29:46
Postat av: Benny

Det var jag som hade det rosa klotet och Annika det blåa. Fast mitt var för tungt. Bytte till ett lättare och det var då jag öste på...

2011-10-25 @ 22:10:11
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Anki

Bowla är kul det var längesedan jag gjorde det. Får väl lura ut mina grabbar någon dag!

2011-10-25 @ 22:40:43
URL: http://tankesymfoni.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: