30 oktober

I torsdag kom Christophers syster och hennes kille hit för att fira Christopher som fyllde år för ett tag sedan. De hade inte hunnit göra det tidigare. Christopher bjöd då på en jätte god middag bestående av texmex-smörgåsar med sallad, tacosås och tortilla chips brevid. Riktigt lyckad blev det! Till efterrätt blev det daimtårta. Mums =)

I fredags tog vi det lugnt och jag spelade the sims 3 och senare på kvällen spelade jag och Christopher dead island som är ett nytt zombiespel. HUR KUL SOM HELST! Igår kom Christophers vän Mattias hit och käkade middag med oss, spelade spel och kollade på film. Trevligt var det =)

Idag är det söndag och det blir väl en lugn dag. Jag får läsa lite kurslitteratur medan Christoher jobbar och senare kanske det blir lite mer dead island =) Avslutar inlägget med en bild på en katt-boll =D


Kommentarer
Postat av: Stefan

Måndag morgon. Jag vill också sova som katten. Dead island är roligt. Kan nog vara farligt för studierna... ;)

2011-10-31 @ 09:02:28
Postat av: ANNA

Maten såg verkligen god ut. Vilken söt kattboll.

Kramar

2011-10-31 @ 13:13:34
Postat av: Sofia

Maten ser verkligen god ut. Hoppas ni hade en bra helg och att det går bra med plugget. Kattbollen är väldig gullig. Kramar.

2011-11-01 @ 14:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: