Svar på frågestunden

Tack så mycket för era frågor =) Nu kommer svaren på dem!

Nästa gng du reser ngnstans utomlands, var tror du att du reser? Om du inte redan vet.
Har ingen aning om när jag har råd att åka utomlands nästa gång men jag skulle tänka mig att nästa resa blir till Kreta, Grand canaria eller Spanien. Jag skulle vilja åka till Thailand, men det antar jag inte kommer bli den närmaste resa.

Har du ngn favorit TV-serie just nu? Eller alltid?
Just nu tittar jag på One Tree hill på dvd och på gamla avsnitt av Mythbusters. Snart skall jag börja kolla på säsong 2 av The walking dead.

Om en person som pratade engelska ringde dig och säger att han ringer från microsoft och att de har upptäckt ett problem med din dator och vill hjälpa dig med detta problem, hur mkt pengar betalar du han?
Ingenting, om jag har problem med min dator ber jag min pojkvän att fixa det =D

Vilka vapen använder du i Dead Island?

Vet inte exakt vad de heter i spelet, men jag använder mest den elektriska macheten och spik-baceballträt. Christopher får ta hand om alla Molotovs.

Jag antar att du saknar Rebecca jättemycket för det gör jag.
Ja, jag saknar Rebecca jätte mycket, varje dag. Undrar när hon skall ringa mig på mobilen och säga att hon har åkt moppe till Lindome och står här utanför =) Sådana bus som hon brukar ha för sig =)

Har du hunnit börja titta på One tree hill dvd som du fick låna?
Japp, har börjat titta på ungefär halva säsong 3. Kan inte slita mig!

Hur känns det nu inför julen?
Det känns riktigt jobbigt. Att inte kunna följa samma traditioner mellan mig och Becca. Vi brukade handla julklappar tillsammans, slå in dem tillsammans, baka pepparkakor tillsammans, pynta julgranen tillsammans (och slåss om vem som skall få sätta upp spiran på toppen =D ) osv.. Jag tror alltså att det kommer kännas tomt...

Hur känns det att det snart kommer en liten bebis i släkten? :)
Det känns jätte roligt!! Och samtidigt lite skumt att Robin skall bli pappa =P Men jag ser ifram emot det och att det äntligen kommer hända något glatt och positivt för en gångs skull =)

Hur går det med plugget ?
Denna vecka har det väl gått lite segt för min mage har varit lite dålig och har då inte orkat plugga så mycket så nu ligger jag lite efter. Men det skall säkert lösa sig =)

Sonic eller Mario? MARIO
Marcus eller Dom? DOM SÅKLART!
Master Cheif eller The Arbiter? SVÅRT VAL... MEN DET FÅR BLI MASTER CHIEF
Donkey Kong eller Diddy Kong? DONKEY KONG
Crash Bandicoot eller Nathan Drake? NATHAN DRAKE, HAN ÄR JU HET ;)
Luke Skywalker eller Darth Vader? LUKE, I'M YOUR FATHER! VILL ÄGA EN DARTH VADER DRÄKT
Batman eller Spiderman? SPIDERMAN, HAN HAR JU RIKTIGA "KRAFTER"
Jackie Chan eller Jet Li? JACKIE CHAN, ALWAYS =D

När kommer du hem?
Jag dyker väl upp lite då och då, som jag brukar göra =D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Intressant och kul och rörande att läsa , detta inlägg. Tänker på er. Kramar.

2011-11-21 @ 11:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: