Älgar och förskola

Nu är det praktik igen, i två och en halv vecka. Ser fram mot detta för jag skall öva mig på att hålla i sångsamlingar =) Det är skönt att slippa plugga en massor också och komma in i barngruppan istället. Det är ju det jag vill göra, inte sitta i skolan och läsa massa böcker och skriva långa arbeten...

Dock är det lite läskigt att ta sig till bussen när jag skall till förskolan för på den vägen brukar älgarna gå. För ca en vecka sedan kom en Älg rusandes mot Christophers pappa när han var på väg till jobbet, just på den vägen jag nu skall gå i 2,5 vecka!
Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Stefan L

Lycka till!



Men, tänk om de e älgen vi ska önska lycka till?...

2011-11-24 @ 16:30:07
Postat av: Jessica

Lycka till vännen! :D

2011-11-24 @ 21:04:27
Postat av: Benny

Lycka till med sångsamlingen. Du kanske blir en artist i stället ;)

2011-11-24 @ 22:15:14
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas det går med sångsamlingen och allt . Förstår att det är roligare än att vara i skolan. Kramar.

2011-11-25 @ 11:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: