Veckan som gått

Denna vecka har det hänt mycket. Måndag till Onsdag var mamma och pappa iväg på en kryssning till Finland och då passade jag och Christo på att bo i Kungsbacka alldeles ensamma så vi kunde få lite tid för oss själva. På Torsdagen besökte jag en klasskompis från högstadiet, hon hade fått en liten son vid namn Theo och han var hur gullig som helst. Det var ett trevligt besök trots att det blev svettigt varmt när vi käkade pizza =P. Idag, Fredag, bjöd mormor och morfar oss på middag. Vi käkade en god soppa och äppelpaj till efterrätt. Mums!

Här nedan kommer lite bilder från veckan som gått:

En bild på lilla Theo =)

Det var meningen att Christo bara skulle ta EN...

På väg till mormor

De väntar på oss

Mormor hade en liten olycka med ölen...

Middag

Jag har handlat en kisse-misse

Pepsi


Kommentarer
Postat av: Anki

Vilken liten söt kille...hm säljer de katter på Willys nu? Kram teskeds moster.

2011-07-30 @ 09:09:36
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: Stefan L

På näst sista bilden tänker jag:

SHOPPING CAT READY FOR SHOPPING

2011-07-30 @ 12:41:59
Postat av: Sofia

Söt liten grabb. Väldigt gullig katt. Hoppas ni hade det trevligt. Kramar.

2011-08-01 @ 11:49:18
Postat av: Anna

Inte visste jag att man kunde köpa katter på Willys.Vilken söt liten pojk din kompis fått.Hoppas allt är bra med dig.Glöm ej att besöka Snogge.

Kramar från Anna

2011-08-02 @ 12:01:30
Postat av: Anna

Inte visste jag att man kunde köpa katter på Willys.Vilken söt liten pojk din kompis fått.Hoppas allt är bra med dig.Glöm ej att besöka Snogge.

Kramar från Anna

2011-08-02 @ 12:01:47
Postat av: Anna

Inte visste jag att dem säljer katter på Willys.Det måste vara nåt nytt dem har börjat med.Kramar

2011-08-02 @ 12:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: