Svar till Elisabet Roslund

Din senaste kommentar fick mig att tänka på en sak som hände inte så långt efter att Becca hade gått bort.
I våras när hon dog läste jag en musikkurs på lärarprogrammet. Trors allt som hände så lyckades jag även ta mig igenom den kursen och bli godkänd på den. Jag blev väldigt glad av detta och talade om detta för alla och precis som för Mattias syster, så ville jag berätta det för Becca också men det gick ju inte... Eller?

På natten drömde jag nämligen en väldigt verklighetstrogen dröm där jag träffade Becca och kunde stolt tala om att kursen hade gått bra och att jag hade lyckats med den. Den drömmen var så verklig att jag ibland kan undra om det kanske var Becca jag pratade med på "riktigt"... vem vet?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tror att Becca håller koll på oss alla , så det kanske verkligen var henne i drömmen. Tänker på henne varje dag och resten av familjen också. Kramar.

2011-12-16 @ 10:13:51
Postat av: Stefan L

Vem vet?

2011-12-16 @ 11:35:07
Postat av: Anna

jag tror att Rebecca håller koll på er från himlen.

Så det var såkert henne i drömmen,massor av kramar.

2011-12-16 @ 13:40:39
Postat av: Elisabet Roslund

Jo, jag tror att era älskade syskon finns med er.

Louise berättade för mig att precis när hon skulle köra blev hon så otroligt lugn. Precis som om någon ville hjälpa henne........



Rebecca och Mattias vet mer än vad vi vet!

Det finns något mer........



Kram/Elisabet

2011-12-16 @ 18:36:31
Postat av: Benny

Det finns undersökningar där dom har vägt personer i samma stund som dom avlider och kroppen minska i vikt. Nu kommer jag inte ihåg hur många gram det var, men vart tar dessa gram vägen? Är det vikten på själen? Såg ett program på TV (Discovery Science) och det var där dom nämnde denna viktminskning.

2011-12-17 @ 13:39:32
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag tror säkert också på att det var Becca du pratade med på riktigt. Kram

2011-12-18 @ 22:32:36
URL: http://tankesymfoni.bloggspot.com
Postat av: Anki

Jag tror säkert också på att det var Becca du pratade med på riktigt. Kram

2011-12-18 @ 22:33:17
URL: http://tankesymfoni.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: