Filmdag


Pappa, Christopher, Mattias

Suddig bild, men igår spenderade vi hela dagen åt filminspelning av ett av Christophers projekt. Det är inte så många timmars dagsljus längre så man får skynda sig. Det var kallt ute också men jag hade termobyxor, vantar och allt sådant på mig som tur va. Det fick däremot inte huvudkaraktären ha (mattias, längst till höger på bilden) så han blev ju alldeles stelfrusen om sina händer, stackarn. Men vi blev i alla fall klara med den scenen till slut.

Själv har man dratt på sig en jätte jobbig hosta. Har haft den i några dagar nu och den vill inte ge sig. Segt...

Idag blev det sista dagen i skolan i år, orkar inte gå dit i morgon. Så idag bjöd jag Jessica på lunch, hon fick välja vart hon ville äta och hon valde ett gott ställe i nordstan =) Jag fick också en julklapp av henne som jag skall öppna på julafton. Tack snällaste Jessica! =D


Kommentarer
Postat av: Stefan L

Tips man lärde sig i lupmen är att hålla händerna i armhålorna, det är ett bra ställe att värma dem på.



Hoppas hostan ger med sig.

2011-12-19 @ 21:33:56
Postat av: Sofia

Hoppas det går fortsatt bra med studierna och att hostan släpper snart. har själv åkt på en seg förkylning och det är inte så kul. Tänker på er nu när julen närmar sig . Massvis med kramar .

2011-12-20 @ 11:57:13
Postat av: Anna

Jag har också åkt på en jobbig hosta som aldrig vill ge med sig. Vill att du ska veta att jag tänker extra mycket på er nu ijul.Kramar till er alla.

2011-12-21 @ 13:12:34
Postat av: Camilla

Stor varm julkram från oss i Skåne.

2011-12-23 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: