Tänd ett ljus

Idag har jag vart hemma en sväng för att tvätta lite kläder. Jag skulle även till bibban och lämna böcker och då åkte jag och pappa upp till Becca efteråt och tände ett ljus. Det är mysigt med lite ljus nu när hösten närmar sig allt mer. Jag lämnade även en liten sten som är formad som ett hjärta. Hittade denna sten på Åsa naturreservat och ville ge den till Becca.



För er som inte har hört nyheten ännu så skall det bli tillökning i släkten. Jag skall få ett kusinbarn =) Det är min kusin Robin och hans tjej Camilla som väntar barn. För att läsa mer om deras mirakel kan ni gå in på denna sida: http://vintermiraklet.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin sten du hittade,den skulle Rebecca gilla.Kramar från Anna

2011-08-25 @ 09:33:36
Postat av: Stefan L

Jo, hösten är de levande ljusens tid.

2011-08-25 @ 11:03:49
Postat av: Sofia

Becca skulle säkert verkligen gilla stenen, den är väldigt fin. Vi ska snart hälsa på henne också . Tänker på er alla . Det blir spännande att få ett kusinbarn. Kramar.

2011-08-25 @ 12:04:54
Postat av: Tobias

Hallå. Det ser oerhört fint ut där ute!



Jag tänker på er och önskar er alla de bästa!



Härligt! Hälsa å gratta så mycket ! :)



Kram!

2011-08-25 @ 19:59:20
URL: http://ewingsarcom.superblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: