Positivt

Jag börjar inte skolan den 1 September som jag skrivit tidigare, utan jag börjar redan den 29 Augusti, alltså nu på måndag. Lite segt att börja några dagar tidigare men det får väl gå. Det finns i alla fall en positiv nyhet och det är att jag fixade så att jag kan få gå i samma seminariegrupp som Jessica vilket känns väldigt bra och tryggt. Jag skickade ett mail till kursledaren och talade om precis hur det låg till och så fixade hon det åt mig. Tack för det! =)

Bjuder på en bild från sommaren


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är glad att du får fortsätta att gå på seminarier med din vän. Fin bild förresten. Tänker på er. Kramar.

2011-08-27 @ 11:22:12
Postat av: Benny

Underbart att du fick komma i samma grupp som din kompis. Bra gjort att fixa detta. Det kommer säkert att gå bra efter en vecka. Troligen konstigt dom första dagarna, men stressa inte.

Lycka till med studerandet.

2011-08-27 @ 12:11:41
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Stefan L

Ta en dag i sänder och sätt upp småmål. Jag tror du klarar studierna galant.

2011-08-27 @ 18:03:32
Postat av: nadja

lycka till med nästa termin gumman!

2011-08-28 @ 11:34:22
Postat av: Gunnel L

Underbart att höra att ni kom i samma klass. Lycka till med studierna. Det kommer att gå jättebra, så ta det bara med ro.

Kram till dig goa

2011-08-28 @ 19:47:13
Postat av: Anki

Vilken fin bild! Jag är glad för din skull att det ordnade sej så du fick gå tillsammans med Jessica. KRAM

2011-08-28 @ 23:00:52
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: Sofia

Vi var och hälsade på Becca igår och tände varsitt ljus för henne. Tänker på henne och er. Kramar.

2011-08-29 @ 12:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: