Första dagen avklarad

Det var en lång dag idag, men mycket info om kursen osv. Och vi hade även vårt första seminarie på eftermiddagen. När jag väl kom hem fick jag middag av min kära pojkvän och sedan var det bara att sätta sig och fortsätta läsa kurslitteratur. Nu är jag jätte trött! Sov inte så mycket i natt.

Men i alla fall, det gick bra, kursen verkar hur tråkig som helst men den skall väl gå att klara sig igenom, bara jag kan börja förstå vad det är jag läser. Fattar typ hälften... Så konstiga, jobbiga formulerade ord och meningar. Räcker det inte med att böckerna är långa? Vill dom att min hjärna ska koka över eller?


Kommentarer
Postat av: Stefan L

Jag vet inte om jag är synsk, men jag ser mkt kurslitteratur i din framtid det närmsta året. Hihi.



Men iaf, jag vill minnas att de kurser som va mot slutet av förra läsåret tyckte du var roligare. Det kanske e på samma sätt detta läsår, de tar de tråkigaste kurserna först. Å de e ju isf bra för då är dom tråkiga kurserna avklarade.



Jag tror alltid det är som mest krångligt i början, har du hållit på med det ett tag då kommer du nog in i det.

2011-08-29 @ 20:30:46
Postat av: Benny

Grattis till att du har kommit igång med studerandet igen. Att det är en tråkig kurs innerbär ju att dom andra kommer att vara roligare. Något att se fram åt. Du får väl göra som vanligt.. helt plötsligt, så är du igenom ;)



Lycka till.

2011-08-29 @ 22:27:36
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Anna

Kämpa på Annika med pluggandet,tyvärr kan inte alla kurserna vara lika roliga.Kramar i massor.

2011-08-30 @ 09:52:02
Postat av: Sofia

Jag vet hur det känns med kurslitteratur som aldrig verkar ta slut och med kurser som inte är lika roliga som vissa andra. Men kämpa på i alla fall. Kramar.

2011-08-30 @ 12:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: