30 december

På bilderna ovanför ser ni farfars katt. Jätte söt och mjuuuuk päls!

Det var trevligt hos farfar igår. Det blev dock väldigt sent. Jag kände helt plötsligt att jag var väldigt trött och då tittade jag på klockan och såg att den var halv 11. Då sa jag till pappa att det var dags att bege sig hemmåt. När jag väl var hemma så somnade jag på soffan medan Christopher åt Chicken bites och tittade på dödligt vapen.

Idag har jag pluggat lite granna, orkade inte så mycket. Men efter nyår är det dags att plugga för fullt. Då skall jag jobba med hemtentan och förbereda mig inför olika redovisningar. Min kusin Robin åker till nya Zeeland idag. Jag hoppas att du får en grymt bra resa med mycket äventyr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: